سلام عزیزای دلم
اسم برای پسرم میراث بهتره یا رایان؟؟

۱۴ پاسخ

رایان

قطعا رايان❤️
ببخشيد ولي ميراث اصلا قشنگ نيست، نه با معنيه و نه خوش آوا.

میراث به ترکی خوب نیس. گاها موقع نفرین یا فحش به طرف میگیم میراث

من انتخابم میراثه

رایان

رایان

میراث انگار از تو فیلم تاریخی دراومده😁

رایان...

رایان

رایان قشنگ و خوش آوا هست

میراث انرژی و‌بار منفی داره بنظرم

قطعا رایان

رایان

گزینه سوم ندارین😶

سوال های مرتبط

مامان شاهپور مامان شاهپور ۶ ماهگی
مامان 🐣جوجه مامان 🐣جوجه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 هفته بیست‌ونهم بارداری