پوشک پوشک شیر نینی.نظرشماچیه؟

تصویر
۱۶ پاسخ

من الان که عکسهای چند سال پیشمو میبینم ، واقعا تغییر رو احساس میکنم از اون زن لاغر و خوشگل و پوست خوب و صاف تبدیل شدم به یه زن و مامان چاق با شکم بزرگ سینه های شل موهای ژولیده صورتی که به زور ماهی یه بار اصلاح میشه
نمیگم تقصیر شوهرمه تقصیر خودمه
ولی زمانی برای خودم ندارم
تا چشم باز میکنم غذا بپز بشور بچه رو غذا بده ببر دستشویی ببر حمام برو خرید بچه رو ببر بیرون ،تا شب که دیگه خسته میفتم، حتی بعضی شبا که شوهرم رابطه میخواد هیچ میل و حسی ندارم ایکاش ساعت کاریش انقدر زیاد نبود تا کمکم میکرد و منم یه تایمی واسه خودم داشتم

مرد ها عقلشون به چشمشون هست یه زن اگر به خودش برسه ولی خونش کثیف هم باشه میمیرن براش دیدم که میگم

بنظر من ؛ همه چی باید بجای خودش باشه؛زن هم باید به خودش برسه هم به خونه و زندگیش

بنظرم تو همه چی باید تعادل باشه
من خودم سعی میکنم اکثر اوقات خونه مرتب باشه و غذاها و کیک و دسرای خوشمزه درست کنم اما گاهی وقتام بیخیالم به خودم استراحت میدم.

بنظرم همه چی به اندازش خوبه .من مامانم ادم حساسی بود من دقیقا لنگ مامانم شدم،ولی بعد زایمانم همش تلاش میکردم همه چی سنگ تمام باشه ینی غذا .خونه بچه به خودم اهمیت نمیدادم بعد یکم که گذشت گفتم ول کن گور پدر غذا خونه ،بچه رو هندل کن بعدم خودت .من یکسال نیم طول کشید تا تقریبا مثل قبل بارداریم بشم،اما تلاشمو کردم ،خونه هم اخلاقم اینجوری بود که نباید بهم ریخته میبود بعد دیدم دارم هم خودمو دیونه میکنم هم بچمو .شل کردم الان ماهی یکبار اساسی تمیز میکنم هفته یکبار معمولی .اما مرتبم تمیز ،شلخته نیستم فقط کمتر اهمیت میدم دیگه .شوهرمم یموقع ببینه اوضاع خونه خرابه میگم خودت جمع کن.همسر منم صب می‌ره عصر میاد ولی من همون عصرم یموقع میزارمش دخترمو پیشش میرم بیرون تنها برای خودم دور میزنم .منم کسیو ندارم اما خودمو فراموش نکردم

هر چقدر بیخیال نر باشی
شلخته تر باشی
و بخودت اهمیت بدی
مرد بیشتر قدرتو می‌دونه

والا اطرافیان ما هرکدوم بیخیال و نامرتب هستن زندگی رو بردن نسبت به من،،،،،
همش دوست دارم دخترم شلخته و نامرتب و بیخیال باشه ولی متاسفانه اونم ،،،

۵۰ ۵۰ باید باشی

والامنم خیلی حساسم تقریباوسواس دارم هروزبایدخونه تمیزکنم شوهرم میگع خودتوانقدراذیت نکن بعدم خودش کمکم میکنه گهگاهی ولی درکل وقتی که برم آرایشگاه وبه خودم برسم و لباس جدیدبگیرم بپوشم انقدرتعریف میکنه ومیگه همیشه اینجوری باش،گوربابای خونه کارای خونه همیشه سرجاشه توبه خودت برس جوونی الان شوق وذوق داری الان بایدلذت ببریم

هرچی سلیطه تروبیخیال تر شوهربهتراعصاب آروم ترزندگی بهتر
هرچی بسازتروآروم ترشوهر عوضی تر پرروتر اعصاب خراب

بنظرم اول خودت و بچه بعد بشور و بساب و ...
برا کیک و دسر وقت نذار بجاش به خودت برس
یکساعت از خوابت کم کن باشگاه برو
من زایمان کردم اینقدر به خودم نمیرسیدم که شوهرم به شوخی میگفت میخوام زن ترچک یعنی جوون بگیرم
منم بعدش نشونش دادم رنگ مو لباس رستوران
پدرشو درآوردم از اون موقع دیگه حرفی نزده

من همش عصبیم واسه همه چون خودمو فراموش کردم نه تایم تنهایی دارم نه به خودم میرسم

اونی که کارگر میگیره خونشو تمیز میکنه زندگی رو برده

عزیزم اول به فکر خودت جونت باش امتحان کردم هرچی بیشتر زحمت بکشی بیشتر پر رو میشن مردا

طبق تجربه من باید ناناز باشی😄

اونی که بیخیاله زندگی رو برده

سوال های مرتبط

مامان ارسلان و آرمان مامان ارسلان و آرمان ۱۵ ماهگی
مامان بچهام دنیامن مامان بچهام دنیامن ۳ سالگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۳ سالگی