از ۱۶ هفته گفت یک روز در میون بخور
از آنومالی به بعد دکتر نوشت
من از 16هفته
من تقرببا از 16به بعد یک روز در میان
از هفته ی ۱۶ ام هفته ای یدونه میخورم
ب بعضیا میدن ب بعضیا نه ، ب من اصلا نداد
ب من نداده
تقریبا از شروع چهار ماهگی داد و گفت تا آخر باید بخورم
من از هفته ۲۰ دارم میخورم تا اخرشم دکترم گفتن ادامه بده یک روز در میون میخورم
به من نداد.
به من از سه ماهه دوم داد
از ۲۲ هفته دکتر داد بهم ۶۰ تا گفت بخور دیگ نمیخواد بخوری
از انومالی ب اینور دارم میخورم دکترم داد
دکتر منم نداده
من یه هفته است میخورم
از 33 هفتگی برام نوشت دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.