۱۶ پاسخ

از ۱۶ هفته گفت یک روز در میون بخور

از آنومالی به بعد دکتر نوشت

من از 16هفته

من تقرببا از 16به بعد یک روز در میان

از هفته ی ۱۶ ام هفته ای یدونه میخورم

ب بعضیا میدن ب بعضیا نه ، ب من اصلا نداد

ب من نداده

تقریبا از شروع چهار ماهگی داد و گفت تا آخر باید بخورم

من از هفته ۲۰ دارم میخورم تا اخرشم دکترم گفتن ادامه بده یک روز در میون میخورم

به من نداد.

به من از سه ماهه دوم داد

از ۲۲ هفته دکتر داد بهم ۶۰ تا گفت بخور دیگ نمی‌خواد بخوری

از انومالی ب اینور دارم میخورم دکترم داد

دکتر منم نداده

من یه هفته است میخورم

از 33 هفتگی برام نوشت دکتر

سوال های مرتبط

مامان عطرین خانوم❤️ مامان عطرین خانوم❤️ ۱۱ ماهگی
مامان قند مامان قند هفته سی‌وچهارم بارداری