پزشک منم نداده گفته سه ماه آخر میگم چون حالت تهوع میاره
به منم نداده الان تو سه ماه سومم فکر نمیکنم واجب باشه وگرنه دکتر من پریناتولوژیست حتما میداد بهم
حالا به من امگا داده، کلسیم نداده
باید بهش بگم فراموش کردم
نه بمنم نداد
دکتر من داد ولی انقدر همه میگن بد بویه نمیخورم 🤦🏻
توو مولتی ویتامینی که بهت داده هست برو روی شیشه رو بخون ۳۰۰ میلی گرم امگا داره
من نمیخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.