مامانا کیا قرص پرگنا پرو 💊 میخورین؟ چجوریه براتون

۶ پاسخ

منم میخوری ظهر یدونه

من میخوردم

من اولاش خوردم بالا میاوردم
دیگه مولتیه بهداشت میخورم

من می‌خوردم ،حساسیت داشتم انگار همش بالا میوردم

من میخورم
اولش حالت تهوع میگرفتم دیگ درست شد

من میخورم ظهرا یدونه
جور خاصی نیست مث بقیه قرصا

سوال های مرتبط

مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته سی‌ونهم بارداری