بردمش دکتر و این حساسیت ب پروتئین گاوی بود ک یه پماد خوب شد
باپنبه خیس تمیز کن بزار خشک ک شد پورد بچه بزن زودتر از پماد خوب میشه
کالاندولا به مقدار بزن و بزار هوا بخوره مرتب دستت خیس کن بشور خشک کن
سودو کرم عالیه
زود زود دستتو خیس کن بکش
کرم کالاندولا بزن
بعدازاینکه شستیش پودر بچه بزن یا پماد سوختگی
عرق سوز شده
کرم سوختگی براش بزن من هربار میسوزه دوبار
سودوکرم میزنم خوب میشه
سوخته خب
با دستمال مرطوب باید هرروز تمیز کنی و روغن بدن بزنی
من همیشه میزنم
کرم سوختگی بزن
ماستلا خیلی خوبه دو بار بزنی خوب میشه
یا شیر رفتع یا عرق کرده سوخته
مرتب تمیزکن روزی دوبارزینک بزن
کرم کاناندولا بزن سوخته بخاطر اینه زود خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.