# فرزند پروری# پوشک# شیرخشک

تصویر
۱۵ پاسخ

خونمون ک هیچی همه چیش اوکی بود
دخترم لباس خریدم چنددست
خودمم کیف و کفش و شال و مانتو ( لباس خونگی)
ناخنامو ترمیم کردم فیشیال رفتم

۶ تومن واسه پسرم دادم دورس و شلوار وکتونی...خودمم حدود ۱۵ تومن خرید کردم شوهرم هیچی نخرید

با دخترم لباس خریدم چند دست
خودمم ی دست بیرونی ی دستم برای سیزده بدر خریدم
کارای زیبایی هم کراتین کردم ناخنم ترمیم میکنم

منم امسال رفتم ناخن هامو کاشتم برا لباس هم ک هنوز هیچی فقط برا دخترم قبل از عید رفتیم قشم از اونجا برا عیدش یه شلوار لی گرفتم

من فعلا هیچی نگرفتم، اگ فردا جور بشه بریم خرید،
باید یجوری بریم ک یکی بچه امو نگه داره، دیرم شده ولی چاره ای نیس باید کفش بخرم برا طفل معصوم

من هیچی ،یه جورایی بلاتکلیفیم منتظریم وضعیت مشخص شه 😥

امسال فکر نکنم کسی به راحتی بتونه با کسی رفتو آمد کنه، مگر اینکه قشر خاکستری جامعه باشی،البته که اونایی که عزادار رهبر فقید فرزانه هستن عید ندارن چون 40 روز عزا باید بگیرن اوناییم که داغ عزیز دارن دلو دماغ ندارن،یه سری مثل ماهم که نگران اوضاع مملکتیم ببینیم اوضاع ردیف میشه یا نه که چه گِلی بتونیم بگیربم ماهم که جز افسرده‌ای جامعه ایم نه تنها خاکستری نیستیم کلا هیچ رنگی نداریم 😂بنابراین هی میشینیم تحلیل میکنیم رصد میکنیم😂

من که هیچ کاری نکردم🫠

حسش نیس فقط خونه تمیز کردم

من همه چی خریدم ده برا دخترم ده پسرم بیست خودم شوهرمم یه جفت کفش خریده برا خودض

کارتامون درست شه میریم میوه و آجیل بخریم وگرنه کاری نکردیم

خودم میخواستم موهام رنگ کنم پسر عمم فوت کرد کنسل کردم گفتم تنوع بدم موهامو کوتاه کنم فردا پس فردایی براخونم هیچی دل و دماغ هیچی نیس فقط گفتم برم بازار گل گل اینا بگیرم یه سفره هفت سین بندازم چند ساله ننداختم

هیچیییییی

هیچی چه عیدی

هیچی هنوز شوهرم نیس برا عید میاد واس بچه ها خرید میکنم

سوال های مرتبط

مامان ❤️رادمان♥️ مامان ❤️رادمان♥️ ۲ سالگی
مامان عسلچه مامان عسلچه ۲ سالگی
مامان آلا وحسام👩‍🍼 مامان آلا وحسام👩‍🍼 ۲ سالگی
مامان پسته مامان پسته ۲ سالگی
مامان نخود مامان نخود ۲ سالگی
مامان نی نی جون مامان نی نی جون ۲ سالگی
مامان راستین مامان راستین ۲ سالگی
مامان جوجه ها 💙 مامان جوجه ها 💙 ۲ سالگی
مامان مارال خانوم مامان مارال خانوم ۲ سالگی