۵ پاسخ

و غذای نفاخ اصلا نخور.

عزیزم اینکه خیلی خوبه ما از خدامونه بچمون پی پی کنه و باد معدش خالی بشه

چیزی بهش دادی ؟
شیر خشک ، شیر خشت و ترنجبین یا دارو برا زردی ؟

ای بابا بخدا میای تو گهواره گیج میشی یکی میناله بچم پی پی نمیکنه یکی میناله بچم پی پی میکنه 😐😐

شاید چیزی خوردی که به شیرت تاثیر گذاشته

سوال های مرتبط