من اینو میدم خیلییی راضی ام
قبلی ها همش بالا میاورد
به زور میخورد
این هم خوشبوعه هم انگار خوشمزس چون خیلی راحت میخوره
من پدیا میدم
من ای ان دی میدادم خوشمزه بود اما بالا میاورد الان پدیا بست میدم
فرقی نمیکنه
من همونی که بهداشت میده رو به بچه میدم ینی اونا خوب نیست باید خودمون بخریم ؟
ویواکیدز و پدیابست
ای ان دی
این خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.