خانما قطرهAD خارجی چی بگیرم برا بچه

۸ پاسخ

من اینو میدم خیلییی راضی ام
قبلی ها همش بالا میاورد
به زور میخورد
این هم خوشبوعه هم انگار خوشمزس چون خیلی راحت میخوره

تصویر

من پدیا میدم

من ای ان دی میدادم خوشمزه بود اما بالا میاورد الان پدیا بست میدم

فرقی نمیکنه

من همونی که بهداشت میده رو به بچه میدم ینی اونا خوب نیست باید خودمون بخریم ؟

ویواکیدز و پدیابست

ای ان دی

این خوبه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان Ak_k مامان Ak_k ۱۲ ماهگی