۹ پاسخ

کارهاتون و انجام میدین بعد میایین میگین اشکال نداره؟! 😒😒😒

فازتون چیه🙄خدايي نکرده یه لحظه هست پاره شدت کیسه آب یا زایمان زود رس

حالا یکم دیگه پاشو کارهای عجیب و غریب انجام بده ببین چیزی میشه یا نه😒🤦‍♀️
خوب آخه این کارا چیه؟ خدای نکرده یه اتفاقی بیفته فقط پشیمونیه. هیچ کس نمیگه آفرین مبلارو جابجا کردی

خواهر من جارو هم نمیتونم بکشم منع هستم،دکتر اجازه نداده،هیچ موقع همچین ریسکی نکن اصلا

چه کارای ریسکی انجام میدی😅 وقتی لکه بینی نداری و بچه تکون میخوره نه چیزی نیست نگران نباش

خیلی کار خطرناکی کردی بچه واجب تره یا چیدمان مبل؟

خواهر جان نکن مبل جابه جا کردن برا شوهرته چه الان چه حالت عادی کار سنگین نکن زن باید نتون باشه

نه چیزی نمیشه ماهت دیگه امن شده نگران نباش

چه دلی دارین شماها یکی موکت میشوره یکی مبل جابه جا میکنه آفرین شیر زنا

سوال های مرتبط

مامان حلما مامان حلما ۴ ماهگی
سلام من 34هفته و 4روزم امروز جایی بودم نمی‌تونستم دراز بکشم خیلی نشستم بلند میشدم نیم ساعتی ولی نمی‌دونم چرا از ساعت چهار هر نیم ساعت درد دارم بچه خودشو سفت می‌کنه کمر و پهلو کل شکمم درد ناجوری می‌گرفت نفسم بند نیومد یک دقیقه طول می‌کشید دردش جابه جا شدم دراز کشیدم راه رفتم بازم نیم ساعتی می‌گرفت تایمش کم نمیشه دقیق سر نیم ساعت میگیره لگد هم میزنه انگار خودشو کش میده دلم نمیخاد برم بیمارستان دست کاری میکنن دلم میخواد صبر کنم تا اگه تایمش کم شد برم از یک طرف میترسم هنوز کوچیکه شاید دارو بدن که دنیا نیاد نمی‌دونم بخدا موندم چیکار کنم میترسم دستگاه ببرن فقط دراز کشیدم حوله گرم میزارم کسی اینجوری بوده داخل واژنم یک حس بدی دارم حس فشار دلم میخواد یک چیزی بیرون بیاد زایمان قبلی اصلا. اینجوری نبودم فقط کمر درد داشتم نه شکمم سفت میشد نه واژنم درد میکرد نه نیم ساعتی بود هر ده دقیقه درد داشتم رفتم بیمارستان گفت 5سانت بازه یک ساعت بعدش زایمان کردم اونم تو 36هفته و 5روز