تخم مرغ آبپز بخور
حلیم بخور
کباب بخور
برنج فک نکنم وزنی بده ب جنین
بستنی اگه قند نداری روزی ی دونه بخور
دلستر عدسی تخم مرغ بستنی
برا منم ۳۱هفته و ۳ روز ۱۶۱۸ بود دور شکمش یه هفته عقبه ک گفت تا دو هفته طبیعیه نگران نباش
به برنجت کره اضافه کن
به سیب زمینی آبپز و تخم مرغ آبپز کره اضافه کن
به برنجت عدس بزن
برنجو با گوجه ی پوره بخور.گوجه رو پوره کن دم کشیدنی بزن توش.همون دمی گوجه.حتما کره داشته باشه
من هفته ۳۵هستم وزن بچم ۲۲۹۳،دکتر میگه وزنش خوبه ولی به نظر خودم کمه…بنظرتون چی بخورم بچم وزنش بره بالا؟؟با اینکه ژنتیک من و همسرم نسبتا تپله ولی بازم وزن بچم کمه
لیدی میل
برنج نه
حلیم بخور
شیر و خرما
اینی که میگمم میتونی درست کنی بخوری خیییلی عالیه
شیربادوم یا پروشیر+۵تا بادوم+یه ق کره بادوم زمینی+موز+ دوتا خرما+یه قاشق دانه چیا که از قبل خیس کردی
البته اگه دیابت نداری
تخم مرغ پخته حداقل دوتا در روز
اگر قند نداری لیدی میل بخور خیلی جوابه
بادوم زمینی خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.