۹ پاسخ

من همیشه میگم خداکنه پول باشه ارامش باشه بازارشلوغ باشه مگه مردم دوس دارم همیشه بخندن خریدکنن

الان ک خطرناکه وقت اینانیست

مسافر هم اومده بدتر شلوغ شده

مردم گناه دارن باید ی جور به روحشون شادی بدن، و با خرید ادم حالش خوب میشه

تو این سرما بارون چ طوری رفتید بیرون

تو شهرهای توریستی مناسبت ها همینه ماشمالیم سعی کنیم دراین شرایط کشور باهم مدارا کنیم

الهی همیشه مردم‌شاد باشن

اره منم امروز رفته بودم جا نبود قدم بندازی

چه اشکالی داره عزیزم دوسه ماهه مردم تو ناراحتیو عزان یکم برن بیرون توشلوغی باورت میشه دلم لک زده برای اینکه یه جای شلوغ برم مردمو شاد ببینم انگار وطنم نفرین شده همه چی به طرز عجیبی دلگیره خداروشکر یجا مردم خوشن

سوال های مرتبط

مامان آدرینا مامان آدرینا ۴ سالگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۴ سالگی
مامان شیطون بلا مامان شیطون بلا ۴ سالگی
مامان شیطون بلا مامان شیطون بلا ۴ سالگی
مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای ۴ سالگی
مامان الینا𔓙 مامان الینا𔓙 ۳ سالگی
مامان شازده مامان شازده ۴ سالگی
مامان آدرینا مامان آدرینا ۴ سالگی