من همیشه میگم خداکنه پول باشه ارامش باشه بازارشلوغ باشه مگه مردم دوس دارم همیشه بخندن خریدکنن
الان ک خطرناکه وقت اینانیست
مسافر هم اومده بدتر شلوغ شده
مردم گناه دارن باید ی جور به روحشون شادی بدن، و با خرید ادم حالش خوب میشه
تو این سرما بارون چ طوری رفتید بیرون
تو شهرهای توریستی مناسبت ها همینه ماشمالیم سعی کنیم دراین شرایط کشور باهم مدارا کنیم
الهی همیشه مردمشاد باشن
اره منم امروز رفته بودم جا نبود قدم بندازی
چه اشکالی داره عزیزم دوسه ماهه مردم تو ناراحتیو عزان یکم برن بیرون توشلوغی باورت میشه دلم لک زده برای اینکه یه جای شلوغ برم مردمو شاد ببینم انگار وطنم نفرین شده همه چی به طرز عجیبی دلگیره خداروشکر یجا مردم خوشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.