۳ پاسخ

دختر منم اینجوری شده قطره باکتی ماید هر شیش ساعت میریزم و اشک مصنوعی هر چهار ساعت از هرکدوم دو قطره تو هر چشم
با چای تازه دم غلیظ هم میشورم

چای که دم دادی اولین چای بریز سرد که شد با پنبه تمیز کن واسش. پماد چشم هم خوبه

از داروخونه قطره یا پماد استریل چشمی بخر براش

سوال های مرتبط