۳ پاسخ

منم بچم ریزه اس پسر بزرگم هم۲۶۰۰ دنا اومد غمت نباشه بزرگ‌میشن عزیزم مهم سلامتیشونه وزن و‌بعد از تولد میگیرن

منم همین بودم و نگرانم🥲 بچه اولتون مشکلی داشت بعد به دنیا اومدن به خاطر ریز بودنش؟ چون من خودمم وزنم کم بوده به دنیا اومدم همسرمم بچه ریزی بوده درشت نبوده . مامانم که میگه عادیه ولی من نگرانشم🥲💔

پروتئین زیاد بخور
کباب گوشت و مرغ
ماهی
پاچه گوسفند
مغزیجات
شیرموز و معجون
خرما

سوال های مرتبط