۸ پاسخ

ماهت بالاتر بره دیگ نمیتونی رو کمر بخوابی منم مثل شما بودم الان همش ب پهلوام حتی رو شکم هم من میخوابیدم ولی الان اصلا نمیتونم انقدر ک شکمم بزرگ شده😂😂

بالش سنگین بزار پشت کمرت

مگر بد به کمر خابیدن؟

هر دو طرفت بالشت بذار و بچسبون به خودت که خواست به کمر بخوابی نتونی

منم همینطوری

منم همینطوریم بعدش سریع به پهلو میشم
دست خود آدم نیست ناخودآگاه میشه

بالش بزار عریزم

منم همینم عزیزم نگران نباش

سوال های مرتبط