۷ پاسخ

دخترمن دنیااومده بود۳/۰۱۵بود
۱ماهگی۳/۹۰۰
۲ماهگی۴/۷۰۰
بنظرم ماشالادخترشماخوب وزن گرفته

۱۴۰۰ زیادم هست عزیزم
نرمالش ۹۰۰‌گرمه
پس قطعا عالیه وزن گیریش
نه شیرخشک نده,خداروشکر شیر خودت خوبه،شیرخشک نده هم ممکنه یبوستش کنه هم به شیشه عادت کنه سینه نگیره و هم اضافه وزن زیاد و چاقی نگیره و ...

زیادم هست شیر خشک میخواد چیکار

عالیه که
اونم برای ماه اول
چون تازه ده روزگی برمیگردن سر وزن اولیه شون

عاااالیه ولی از من ب تو نصیحت شیرخشکم بده منم دخترم وزنش خوب پیش رفت ولی الان شیرم دیگ هم کمه هم سبکه دوهفتس شیرخشک میدم

خوبه عزیزم

آره خوبه

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۴ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۲ ماهگی
مامان نویان کوچولو مامان نویان کوچولو ۱۴ ماهگی