اها میوه هم نهایت روزی سه تا اونم صبح ظهر شب باهم نخور سعی کن میوه هایی که قندشون پایینتره استفاده کنی مثلا موز من نمیخورم ولی اگه خیلی دلت خواست کم بخور رعایت کنی میاد پایین ..
قند بعد ناشتات خوبه قند ناشتا بالاس اونم رعایت کنی درست میشه کلا شرینجاتو حذف کن چه مصنوعی چه طبیعی برنج با ماکارونی در حد ۱۲ قاشق مصرف کن حبوبات سبزیجات آزاده بیشتر مصرف کن نون هم نهایت دو کف دست نون از برنج قندش بالاتره یعنی همون ۶۰ گرم .. دوهفته رعایت کن میاد پایین سیب زمینی شلغم هویچ آپز نخور
خرما سیاه نمیدونستم ولی ماکارونی سیب زمینی گذاشتم کنار لعنتی ضعف میکنم برنج نمیتونم کم کنم ولی دیگه مجبورم با نون سنگگ خودمو سیر نگه دارم فقط
سیب زمینی و ماکارونی نخور سعی کن رُب گوجه کمتر بخوری چون نشاسته زیادی داره سس کچاپ نخور چیپس و پفک و کیک و... به هیچ عنوان نخور کلا سعی کن مواد ارگانیک بخوری
خواستی با چایی خرما بخوری از این خرما های خشک بگیر خرما سیاه بیشتر قند داره
خوب باید دکترت بهت میگفت
سواااال منم هس
قند شما چنده عزیزم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.