کیا آزمایش سلفری دادن؟ و به چی علتی دادن بهتون؟

۹ پاسخ

من دادم چون رماتیسم داشتم ازمایش ژنتیک داده بودم قبل بارداری ولی دکتر گفت سلفری هم بده محض اطمینان

من جواب ان تی خوب بود ولی دکتر سلفری نوشت که خیالش راحت باشه

من عدد ان تی و سنم اوکی بود اما به درخواست خودمون انجام دادیم

من خودم از دکتر خواستم بنویسع با این که عدد ان تی ۱.۵ بود چون ۳۶ سالمه

من دادم
البته خودم خواستم بخاطر اینکه دوبار قبلا سقط داشتم ولی دکترم چیزی نگفته بود که حتما باید بدم
خودم خواستم مطمئن باشم همه چی اوکیه

سلفری بیشتر برای اونایی مینویسن ک بالای ۳۵سال سن دارن..
بعضیا با درخواست خودشون انجام میدن ک پایین ۳۵سالن
وقتی کسی ان تی انجام بده جوابش مشکوک باشه مینویسه دکتر وگرنه دکتر ببینه ان تی اوکیه اصن پیشنها نمیکنه

بخاطر سقط قبلی که داشتم

من سر خود رفتم دادم الکی الکی کلی استرس ب خودم وارد کردم اگه انتیت مشکوک باشه خودشون میگن سلفری بده

من دادم ،چون بالای ۳۵ سال بودم دکتر همزمان سونوی ان تی و ازمایش سلفری نوشت برام با اینکه جواب ان تی خوب بود

سوال های مرتبط

مامان حلماوامیر علی مامان حلماوامیر علی ۱۰ ماهگی
مامان نی نی کوچولو💗 مامان نی نی کوچولو💗 ۷ ماهگی
مامان داوین و دایار مامان داوین و دایار هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری