ما شمالیا اصلا اب وهوای تهران نمیتونیم کناربیاییم
من هیچوقت دویت ندارم از گلستان برم حایی دیگه
منم دلم میخواد برم ی شهر کوچیک و آروم
اوضاع چه طوره تهران ؟
منکه تبریزم همین حسو دارم
اتفاقا دقیقا یه تاپیک گذاشتم دیشب دردو دل کردم
من مجبوری اومدم شهرستان
اما هنو دوس دارم برم تهران
چون اینجا مجبورم تو ساختمون مادر شوهرم زندگی کنم
اما تهران مستقلم و حالم خ بهتره
کاش شرایط خوب شه...
پول میخواد رفتن اونم نداریم😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.