۹ پاسخ

سلام عزیزم حننا قرص جین۶ رو امتحان کن.

عزیزم دمیترون حالت تهوعتونو خوب میکنه، منتهی بدون نظر پزشکتون مصرف نکنید.

دمیترون بخور بجا ب6
من دمیترون از 7 هفته خوردم تا 16 هفته

منم اینجور بودم ولی بالا نمیوردم فقط حالت تهو شدید داشتم
سعی کن غذاهی سبک بخوری و کم بخوری ولی هروقت گشنت شد بخور
من فقط نون پنیر سبزی میخوردم بقیه غذاها حالم بد میکرد

طبیعیه عزیزم منم بچه اول تا۶ماهگی هروز بیمارستان بودم...واس این دومی هم تا چند وقت پیش یه روز درمیون سرم و امپول تهوع میزدم الانم یروز خوبم یروز هی بالا میارم

معمولا دکترا برای حالت تهوع و سوزش معده دارو میدن
قرص آندانسترون رو امتحان کن من دکترم بهم داد مثل اب رو اتیشه برام

یکم دیگه تحمل کن خوب مبشی

سعی کن وعده هاتو بیشتر کنی حجم غذاتو کمتر
من اولا فقط ماست و خیار مبخوردم با میوه سیب و گلابی خوبه سبک بود حالم بهتر بود
چایی تو داغ نخور بذار سرد سه یکم زنجبیل بریز بهتر میشی

منم اینجوریم زندگی ندارم یعنی منتظرم راه کار بدن بهتون منم استفاده کنم😭😭😭😭

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌ویکم بارداری