سلام وایی من خیلی ادرارم میگیره چیکار کنم 🥲🥲🥲🥲

۷ پاسخ

طبیعیه عزیزم
منم همینطورم

منممم

من زیر دلم درد میکنه شما چطور؟

تنها لطفی که میتونی در حق خودت بکنی شبا اب زیاد نخوری حداقل شبو راحت بخوابی😁

😂منم همینطور تازه میگن هر چی بچه بزرگ تر بشه بیشتر میشه چون فشار میاد ب مثانه😫

برو دستشویی . راهکار دیگه ای نداره .فعلا باید تحمل کرد.

چاره ای نیست😂طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان 𝒔𝒆𝒍𝒆𝒏𝒂𝒎 مامان 𝒔𝒆𝒍𝒆𝒏𝒂𝒎 ۱ ماهگی
مامان آراد🐣 مامان آراد🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🌷😍🥰 مامان 🌷😍🥰 ۱ ماهگی