بچه ها عدد ان تی من ۲.۳۹ بود نمیخام سلفری بدم مشکلی پیش میاد بنظرتون؟

۶ پاسخ

مال منم ۲.۲۲ آزمایش ان تی دادم خوب بود دیگه سلفری ندادم

من ٢.٥٥ بود سلفري دادم مشكلي نبود خداروشكر
ولي ريسك نكن ازمايش سلفري بده
بمن گف چون ان تي بالاس ازمايشت ريسكي مياد مستقيم سلفري دادم

ان‌تی باید زیر۲باشه

انشالله چیزی نمیشه ولی بدی بهتره چون یکم بالاس
سلفری بده هیالت راخت شه 9ماه استرس نکشی

آزمایش ریسک زده یا سونو

چرا ندی؟ عددش بالا بوده خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🩷 مامان جوجه کوچولو🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هدیه خدا🩷 مامان هدیه خدا🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری