مال منم ۲.۲۲ آزمایش ان تی دادم خوب بود دیگه سلفری ندادم
من ٢.٥٥ بود سلفري دادم مشكلي نبود خداروشكر
ولي ريسك نكن ازمايش سلفري بده
بمن گف چون ان تي بالاس ازمايشت ريسكي مياد مستقيم سلفري دادم
انتی باید زیر۲باشه
انشالله چیزی نمیشه ولی بدی بهتره چون یکم بالاس
سلفری بده هیالت راخت شه 9ماه استرس نکشی
آزمایش ریسک زده یا سونو
چرا ندی؟ عددش بالا بوده خطرناکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.