میشه جواب ازمایش منوببینیدمشکلی نداره؟! ازمایش انتی

تصویر
۵ پاسخ

خوبه عزیزم بچه تون دختره؟

همه چیش خوبه نمیدونم چرا ازمایش منم شبیه تو دکتر میگه انومالی تخصصی برو تو رفتی دکترت میشه برا منم بپرسی؟

خداروشکر همه چی خوبهه

همه چیز خوبه گلم

مشکلی نداره خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان نفسی مامان نفسی روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گلی و تودلی👶 مامان گلی و تودلی👶 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان خرسی🧸 مامان خرسی🧸 هفته شانزدهم بارداری