۳ پاسخ

بیا عزیزم اینو داشته باش

تصویر

دمای ۳۷,۳ ب بعد تب حساب میشه اگ از زیربغل اندازه بگیری
از مقعد اندازه بگیری دمای ۳۷/۸ ب بعد تب هستش

تب نیست

سوال های مرتبط

مامان هیراد مامان هیراد ۱۱ ماهگی