خانما ۳۷ونیم یا ۳۷.۱ تب حساب میشه یا نه اوکیه

۴ پاسخ

تا۳۷ونیم دمای طبیعی بدنه عزیزم

نه تب نیس ولی چک کن یوقت بالا نره

نه دما بدنه اون تب نیس

نه اوکی

سوال های مرتبط

مامان دلین مامان دلین ۳ ماهگی
مامان ســــیدامیررضا مامان ســــیدامیررضا ۱۴ ماهگی
مامان مهسا مامان مهسا ۱۶ ماهگی