این سونوگرافی تشکیل قلب نظرتون چیه ؟؟
مشکل داره؟

تصویر
۶ پاسخ

آها به سلامتی عزیزم

علائم چیا داشتی؟؟

عزیزم اخرین پریودت چند بهمن بوده؟سونو واژینال رفتی؟منم چهارشنبه باید برم سونو استرس دارم

هه چی خوبه

نه خوبه عزیزم

نه عزیزم اوکیه خداروشکر ❤️

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتو‌دلی مامان دخترم وتو‌دلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ❤️❤️❤️ مامان ❤️❤️❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان عسل و تودلی مامان عسل و تودلی هفته دهم بارداری