دکتر بهت شیاف نداد؟باید حتما استفاده کنی اگه دکتر نرفتی حتما برو
ای جان ایشالاه به سلامتی بگذرونی.فقط باید استراحت کنیییی کارای خونرو هم ول کن
ن عزیزم همه چی خوبه فقط استراحت کن
فک کنم نی نی پسر باشه
فقط هماتوم داری .ک اونم برطرف میشه با دارو
نه خوبه برای من تو این هفته 125 بود
هماتوم لخته خونه موقع لقاح بچه ب دیوار رحم چسبیدنی ی مقدار خون تشکیل میشه ک مال شما دفع نشده کنار جنینه منم دارم میخام برم هفته دیگ سونو واسه قلبش دعا کن دفع بشه
هماتوم داری استراحت کن تا یه مدتی لکه بینی داری نگران نباش داره دفع میشه
ن بچه سالمه فقط هماتوم داری باید استراحت کنی
خوب شیاف پروژسترون استفاده کن استراحت هم داشته باش
مشکلی خاصی نداری ضربان قلب داره ۱۲۰ هم میزنع
فقط فکر کنم هماتوم داری نشون دکترت بده چیزی نیست
نه مشکلی نداره ۶هفته و۴روزه ضربان قلبش هم ۱۲۰هست
فککنم هماتومداری فقط باید استراخت کنی شیاف بزار..کار سنکین نکن
نمشکلی نداره جنین قلبشمتشکیل شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.