این سونوگرافی تشکیل قلب من یعنی مشکل داره😭

تصویر
۱۳ پاسخ

دکتر بهت شیاف نداد؟باید حتما استفاده کنی اگه دکتر نرفتی حتما برو

ای جان ایشالاه به سلامتی بگذرونی.فقط باید استراحت کنیییی کارای خونرو هم ول کن

ن عزیزم همه چی خوبه فقط استراحت کن
فک کنم نی نی پسر باشه

فقط هماتوم داری .ک اونم برطرف میشه با دارو

نه خوبه برای من تو این هفته 125 بود

هماتوم لخته خونه موقع لقاح بچه ب دیوار رحم چسبیدنی ی مقدار خون تشکیل میشه ک مال شما دفع نشده کنار جنینه منم دارم میخام برم هفته دیگ سونو واسه قلبش دعا کن دفع بشه

هماتوم داری استراحت کن تا یه مدتی لکه بینی داری نگران نباش داره دفع میشه

ن بچه سالمه فقط هماتوم‌ داری باید استراحت کنی

خوب شیاف پروژسترون استفاده کن استراحت هم داشته باش

مشکلی خاصی نداری ضربان قلب داره ۱۲۰ هم میزنع
فقط فکر کنم هماتوم داری نشون دکترت بده چیزی نیست

نه مشکلی نداره ۶هفته و۴روزه ضربان قلبش هم ۱۲۰هست

فک‌کنم هماتوم‌داری فقط باید استراخت کنی شیاف بزار..کار سنکین نکن

ن‌مشکلی نداره جنین قلبشم‌تشکیل شده

سوال های مرتبط

مامان تیارام مامان تیارام هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ❤️❤️❤️ مامان ❤️❤️❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان عسل و تودلی مامان عسل و تودلی هفته دهم بارداری
مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه ۱ ماهگی
مامان امیر عباس💙🩵💙 مامان امیر عباس💙🩵💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان یارا و دیار مامان یارا و دیار هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان خدا بزرگه مامان خدا بزرگه هفته بیست‌وسوم بارداری