۸ پاسخ

منم ۲۶هفته افتادم خون ریزی و بعد ۸روز بچم دنیا اومد ۷روز دستگاه بود اما نموند،من بخاطر دیابت بود البته بعد فهمیدم

من دوبار خونریزی داشتم و چندین بار لک بینی
فعلا که خداروشکر مشکلی پیش نیومده

البته تو هفته های پایین برای اون شخص این اتفاق افتاده هفت هفته بودن

در هفته شما نمی‌دونم

ولی یکیو میشناسم دو هفته کامل مثل پریود خونریزی داشت ولی بچه اش سالمه خداروشکر الآنم چهار سالشع

من که خودم سه روز لکه بینی داشتم با سونو گفتن همه چی اوکیه بهم شیاف داد منم شیافو چهار روز بیشتر استفاده نکردم بعدش استراحت کردم دستشویی زور نزدم از توالت فرنگی استفاده کردم اوکی شد

نیستن الان زنگ بزنی یا بیمارسنان معرفی نکرده دکنرت اگر نبود بری اونجا؟

باید زود بری دکتر ببینی دلیلش چیه خیلیا خون ریزی دارن کنترل میکنن و خطر ناک نیست اگر کنترل بشه

چرا خون ریزی کردی

سوال های مرتبط

مامان آق پسر مامان آق پسر هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وچهارم بارداری