منم همینو تو تاپیکام پرسیدم گفتن قندو میبره بالا مصرف خودسرش ضرره شاید بعد سونوی رشد بری دکتر اصلا نیاز نباشه
اره من دکترم ۱۹هفته بودم داد ی قوطی
سر خود نخور. قند رو بالا میبره. باید دکتر تجویز کنه حتما. برای وزن گیری بچه چیزای طبیعی بخور. سیرابی، مرغ کبابی، کتف و بال کبابی، موز، آجیل
دکترت بگو
پودره خودتو چاق نمیکنه
الانم موقع وزن گیری بچت نیست بزار ۳۲هفته به بعد
من از ماه سوم بارداری دکترم تجویز کرده میخورم چون وزنم خیلی خیلی پایینه
زوده
ماه های آخر بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.