پودر لیدی میتونم توی این هفته بخورم وزن بگیره هم خودم هم بچه

۷ پاسخ

منم همینو تو تاپیکام پرسیدم گفتن قندو میبره بالا مصرف خودسرش ضرره شاید بعد سونوی رشد بری دکتر اصلا نیاز نباشه

اره من دکترم ۱۹هفته بودم داد ی قوطی

سر خود نخور. قند رو بالا میبره. باید دکتر تجویز کنه حتما. برای وزن گیری بچه چیزای طبیعی بخور. سیرابی، مرغ کبابی، کتف و بال کبابی، موز، آجیل

دکترت بگو

پودره خودتو چاق نمیکنه
الانم موقع وزن گیری بچت نیست بزار ۳۲هفته به بعد

من از ماه سوم بارداری دکترم تجویز کرده میخورم چون وزنم خیلی خیلی پایینه

زوده
ماه های آخر بخور

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد مامان شهرزاد هفته سی‌وششم بارداری
مامان محمد رادمان مامان محمد رادمان روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان شهرزاد مامان شهرزاد هفته سی‌وششم بارداری