به بچه هاتون پستونک میدید.یا ضرر داره

۱۳ پاسخ

من از ۱۵ روزگی دادم

من از توبیمارستان دوساعت بعد ازدنیا اومدنش بهش دادم😂پرستاره تعجب کرده بود گفت نباید بدی گفتم دوس دارم وصلاح دیدم

بده بره خیلیم خوبه

دخترم نگرف پستونک🙃

پستونک عالیه دختر من اول نمی‌گرفت الان از وقتی میگیره اوضاع بهتر شده

اصلا مگه میشه بدون پستونک بچه بزرگ کرد ...
بچه اولم نگرفت پیرمو دراورد تا از اب و گل دراومد
دومی با پستونک قشنگ با برنامه به همه کارام میرسیدم
خدابیامرزه مخترعشو

من میدم عصای دستمه

دکترم گفت پستونک بچه رو عصبی و کم صبر میکنه ولی نمیشه نداد اصلا آروم نمیشن

منم از همون اول پسونک دادم ... بعضی موقعه ها عالیه

من شیر خودم و گولو میدم
چون همش میخواد شیر بخوره دل درد میشه بعد از اینکه سیر شد گولو میدم خواب بره

نه بده

من میدم خیلیم راضیم چون واقعا یه جا هایی به دادم رسیده

ن من دادم

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی
مامان اهورا ❤️ مامان اهورا ❤️ ۱۴ ماهگی
مامان آروشا مامان آروشا ۳ ماهگی
مامان آیدا❤تودلی🫣💙 مامان آیدا❤تودلی🫣💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه ۵ ماهگی
مامان ܩܣܥ‌‌ࡅ࡙ߊ‌ܝ‌🤎🍂 مامان ܩܣܥ‌‌ࡅ࡙ߊ‌ܝ‌🤎🍂 ۱۱ ماهگی