۵ پاسخ

منم مث توعم بعد هر وعده غذات سعی کن یکم پیاده روی کنی

بالا نیست رو مرز زیاد شیرینی جات نخور

منم چیزای شیرین نمیخوردم ولی توی بارداری قندم بالا میره معمولا رو مرز میمونه

برنج کم بخور ماکارانی نخور نون بدون قند بخر بخور میوه سیب و خیار اینا بخور موز نخور

سلام عزیزم فقط شیرینی‌ها که نیستن قند و می‌بره بالا ، مصرف نشاسته رو کم کن برنج ماکارونی اینا هم قند دارن بعضی میوه ها قند دارن

سوال های مرتبط

مامان دخترم و توراهی مامان دخترم و توراهی هفته دوازدهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته یازدهم بارداری