رفتم دکتر گفت قندت ۹۴ هست ،خطرناکه؟؟

۷ پاسخ

شیرینی جات کل حذف کن نوشابه و آبمیوه کلا قطع کن

لب مرزی کم کن قندو چندروز استفاده نکنی میاد پایین

واسه منم 93بود گفت یکم مواظب قتچند خونت باش همین

تو بارداری زیر ۹۰ نرماله عزیزم

تقریبا لبه مرز هست یعنی کنترل شده قند و شیرینی استفاده کن که دیابت نگیری

من ۹۱ بود گفت رعایت کن

من ۹۳بود دکتر چیزی نگفت

سوال های مرتبط