۴ پاسخ

دوازده هفته و سه چهار روز ان تی. از لحاظ سندرم و کروموزومی و...این اختلالات بررسی میکنن.
دیگه سونو تعیین جنسیته 14تا16هفته اختیاریه.
سونو انومالی هم هیجده هفته تا بیست هفته فک کنم وقت داری.
بعدش از22تا25یا28ازمایش دیابت بارداری
یه سونو هم هست30هفته.

آره ان تی هست ضخامت مایع پشت کردن جنین هست خیلی مهمه

بله عزیزم 12 هفته nt
18 هفته انومالی

مث من😁😁

سوال های مرتبط

مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامانِ دوقلوهام مامانِ دوقلوهام قصد بارداری
مامان فندوق🤰 مامان فندوق🤰 ۷ ماهگی