۷ پاسخ

بچه من ۲۸۶۰ بود مهم سلامتیشه ک مهمه اصلا ب خودت انرژی بد نده لطفا دقیقا بچه من انقد کوچولو بود ک میترسیدیم حمومش کنیم میگذره این روزا همش خاطرس

اصلا نگران نباش پسر من ۲۴۴۰ بود ۳۵ هفته هم دنیا اومد تو nicu بستری شد
الان هزار الله اکبر کلاس اوله هیچ مشکلی هم نداره
من مثل شما خودمو مقصر میدونستم کلی گریه کردم ولی فقط خودمو داغون کردم افسردگی گرفتم و...

عزیزم ادم غول که نمیتونه بزاد ماشالله بچه هایی که ۷ ماهه به دنیا اومدن الان مردی شدن برادخودشون این حال شما هم حتما از حرفای اطرافیان هست زود خودت رو جمع و جور که وگرنه افسردگی میگیری هر کی چیزی گفت بگو برای منو باباش سلامتی مهم تر از وزنش بود

خوبه که
اگه طبیعی به دنیا آوردی که خیلی راحت بودی
البته ژنتیکی هم هستا

عزیزم نگران نباش
بچه بزرگ میشه قرار نیست همینطور ریز بمونه که
مگه ما خودمون بزرگ‌ نشدیم
به این چیزا فکر نکن فکر سلامتی روحی و جسمی خودت باش
بچه تو به یه مامان قوی و شاد نیاز داره

مهم الان بدی بچه بخوره وزن بگیره ...تو تو باردای تلاش کردی

مگر چند بود

سوال های مرتبط