۵ پاسخ

شما برا چی براتون امپول ریه زدن ینی زایمان زودرس دارین؟
واینکه زمان مناسب امپول ریه زدن چه موقعیه؟

من برا دو دوز اول بستری شدم چون قندم رفت بالا ولی دیروز هم باز 3تا یعنی ی دوز دیگ زدم بستری نشدم دیگ رفتم مطب شخصی زدم
3تا آمپول تو یه سرنگ برات میزنن
چون قند و می‌بره بالا سعی کن چیزای قندی تا پنج روز نخوری
ی خورده حرکت بچه رو هم کم می‌کنه ولی بعد سه تا پنج روز برمیگرده روال عادی

منم دو تا زدم باسن زدم ن رژیم مگ داره

برا من ۶ تا بود ۳ تاشو دو روز درمیون زده بودم .۳ تاشو تو بیمارستان بستری شدم یجا زدن بهم

من دو تا زدم، باسن

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری