به منم گفته ۲۷ هفته برم ک میفته بعد عید خودم دوست داشتم ۳۲ هفته میرفتم 😆😃😀
نه بعده تعطیلات برو
من ۲۸ هفته رفتم که تو عید نگرانی نداشته باشم خیالم راحت باشه از سلامتیش یدونم بعد تعطیلات میرم
دکتربرا من دقیقا ۲۷ هفته سونو نوشته البته چون دیابت دارم گفت یکی دوهفته زودترنوشتم
بزار بعد عید
من رفتم میتونی بری . طبق پریود ۲۷هفته و ی روزم بود
طبق انتی ۲۷ هفته و ۴روز
هنوز زوده من اولیش و ۲۹هفته رفتم
نرو بذار حداقل 31 هفته بشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.