دوستان آزمایش گلوکزمه میتونین بگین جوابش چیه

تصویر
۷ پاسخ

خوبه خداروشکر

خوبه دیابت نداری

خوبه

جوابش عالیه عزیزم

هر دو نرماله

اولی خوبه دومی بالاس

عاایه قند نداری

سوال های مرتبط

مامان پسر خوشکله 👶🏻 مامان پسر خوشکله 👶🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان تو دلی مامان مامان تو دلی ۸ ماهگی
مامان نورا🩷🌸 مامان نورا🩷🌸 ۴ ماهگی