۲ پاسخ

تقریبا مال منم همینه

پسر منم همینجور بود دکترش به من گفت اشکالی نداره ده دقیقه یک ربع رو شونه نگهش دارین که شیر بره پایین بعد بخوابونیدش

سوال های مرتبط

مامان دلوین✨ مامان دلوین✨ ۱۳ ماهگی
مامان آوین مامان آوین روزهای ابتدایی تولد