۸ پاسخ

عزیزم چجوری میخوری ؟ با اب ولرم یا سرد؟ کاکائوییشو نمیشه با اب داغ خورد؟؟؟

دکتر بهت گفته بخوری ؟؟

از الان چرا لیدی میل میخوری ،خودت چاق میشی الان برا بچه هیچ وزنی نمیده

خودمم لاغرم وزنم کمه بخاطر بچه نیستت

خیلی زود که بچه از ۲۸ به بعد وزن میگیره

از الان لیدی میل زوده که اون برا هفته سی ب بعد هست ک بچه وزن بگیرع

به دکترت بگو عزیزم
خدایی نکرده زایمان زود رس نگیری
شاید قرص تو عوض کنه

سلام نه عزیزم
از ۴ ماهگی به بعد شیربیاد مشکلی نیست. فقط دستکاری نکن

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد مامان شهرزاد هفته سی‌وششم بارداری
مامان کیان کوچولو🫶🧿 مامان کیان کوچولو🫶🧿 ۱ ماهگی