فرزند تب سرما خوردگی استامینوفن
هفت سین منو گل پسرم

تصویر
۱۷ پاسخ

سال نو مبارک ..
خیلی هم عالی 🩷🩷🩷

خیلی هم زیبا سال خوبی داشته باشین😍

من ک امسال دل و دماغشو نداشتم هفت سین نذاشتم چ عیدی مسخره ای داریم اخه

اوخی خداا🥰🥰
مبارکتون باشه
سال نوتون پیشاپیش مبارک

واااای چه ناناسه 😍😍😍دلتون شاد عیدتون قشنگ روزگارتون سبز

سال نو پیشاپیش مبارک

این الان شش سینه

ما هم فردا با همسرم میریم وسایل میگیریم به امیذ سالی خوب برای همه مردم کشورم

منم برای دل پسرم چیدم برا شما خیلی خوشگله انشالله که سال خوبی داشته باشید❤️

تصویر

مبارکه انشاالله سالی پر برکت وخوب وشادی باشه خیلی هم زیبا ویاده برای همه سین ها که کامله جای سیب خالیه.🥰🥰🥰

ای جانم شاد باشید

خیلی زیباست ولی حتما به جای سکه سیب بزار چون هفت سین باید ریشه گیاهی در خاک باشه و داخل ظرفی برنج بریز داخلش سکه به نماد برکت بزار

سیب نمیزارین؟

کاش سکه هات هم واقعی بودن

ان شالله که سال جدید پر از سلامتی و آرامش باشه عزیزم پیشاپیش سال نوتون مبارک 🌹

چقدر جمع و جور و قشنگ
پیشاپیش سال خوبی باشه برای شما و همه‌ی مردم

انشاالله امسال برات پراز برکت و ارامش وخشنودی باشه

سوال های مرتبط

مامان لوبیا کوچولو✨🧿 مامان لوبیا کوچولو✨🧿 ۵ سالگی