۱۵ پاسخ

چ کار خوبی میکنی،دست مادربزرگم درد نکنه،خوبه عزیزم

ن بزرگم نیس اوکیه فشنگه

اره عزيزم خوبه بهتون خوش بگذره مراقب باشين

خیلی زیباست😍😍😍😍

خیلی نمکیه به نظر من اندازه اس

به به خیلیم عالی

عزیزم بلخشید زیبا مولایی میشناسی زنجان متخصص غدد و متابولیسم اطفال هست
من زنگ میزنم برنمی‌دارند ساکن ابهرم

چه خوشگله
به شلوارشم میاد
کار خیلی خوبی میکنی
خوش بگذره عزیزم

دست مامان بزرگت درد نکنه خیلی هم عالیه مبارکش باشه

قشنگه چ مادربزرگ خوبی خداحفظش کنه براتون

عالیه خیلیم قشنگه

چ حس خوبی داره خونتون

خیلی قشنگه حتما بپوشون🥰

قشنگه بپوش 😍

چه قشنگه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۴ سالگی
ای خدا🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️😭

صبح مادرشوهرم زنگ زده به شوهرم که امشب میاین خونمون؟ اگه میاین شام بذارم شوهرمم زنگ زد یه من گفت بریم یا نه گفتم خب بریم تا رفتیم دیدم داره سرفه میکنه گفت دکتر بودم گفتم چرا گفت یکم گلوم درد میکنه مال هواست دیدم همه داروهایی که دکتر بهش داده دارو سرماخوردگی بعد قبلش با من دست و روبوسی کرد همشم پسرمو بغل میکرد بوس میکرد خیلی ناراحت شدم چون هروقت مریض میشدن خودش میگفت نیاین بعد ایندفعه اینجوری کرد
منم قبل از اینکه برم خونشون خربزه خوردیم با پسرم همینکه خوردم چون آلرژی شدید دارم گلوم شروع که به خارش و سوزش حالا وقتی از اونجا برگشتیم هی توهم سرماخوردگی دارم به پسرمم قبل خواب گفتم مامان گلوت درد میکنه گفت آره گفتم کجاش دست گذاشت رو گلوش گفت این وسطش حالا نمیدونم واسه خربزه که خوردیم اینجوری شدیم یا از مادرشوهرم گرفتیم😭
من تا رسیدم قرص سرماخوردگی و ویتامین دی خوردم به شوهرمم گفتم ویتامین سی بخره بخورم
پسرمو نمیدونم چیکار کنم😭😔
مامان پسرم و تودلی🤰 مامان پسرم و تودلی🤰 هفته نهم بارداری