خانما ۳ باید آن اس تی بدم بنظرتون هزینه اش چقدره

۹ پاسخ

دکترم ۴۰۰ میگیره

یبار تو مطب دکتر انجام دادم ۴۰۰ گرفت

من بیمارستان خصوصی بدون بیمه ۹۸۰
مطب دکتر ۶۰۰
بیمارستان دولتی ۸۰

بیمارستان دولتی طرف قرداد بیمتون باشه رایگانه

من بیمارستان میلاد رفتم ۱تومن حجتیه ۷۰۰تومن

من بیمارستان ۸۵۰گرفت

۶۴ تومن ان اس تی با بیمه سلامت
۲۰۰ هزار ابمیوه ای ک باید بخوری😂

من هفته پیش بلوک زایمان بیمارستان خصوصی رفتم با بیمه تامین اجتماعی و پول ویزیت دکتر ۴۵۰ گرفتن

فکر کنم حدود ۲۰۰ تومن

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا🥰😍 مامان فاطمه زهرا🥰😍 ۶ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۲ ماهگی