سلام عزیزم من بارداری اولم خیلی ضعیف بودم اصلا اشتها نداشتم بعدهم که بچم بدنیا اومد شیر نداشتم و همش ضعف میکردم
ولی بارداری دومم همه چی میخوردم ولی به اندازه خوراکم خوب بود و شیردهی خوبی هم داشتم
الان خوراکت خوب باشه شیرت هم خوب میشه
آبگوشت و سبزی
شنیدم میگن شیر.ابگوشت خیلی رو شیر تاثیر داره
منم خیلی کنجکاوم بدونم،دخترم رو تا شش ماهگی شیر دادم اما شیرم کم بود دیگه شیرخشک دادم اما الان دلم میخواد بدونم راهی هست برای افزایش شیر یانه
من شنیدم میگن خرما خیلی خوبه تو بارداری و روی شیر هم تاثیر داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.