۸ پاسخ

چی بهتر ازین

میخوره می‌خوابه پی پی و جیش هم که می‌کنه کاراش زیاده توقع رقص بندری داری ازش؟

نوزاد كاري جز اين دو تا نداره

خوبه برا وزن گیری

منم پسرم همینطور بود،الان خواب آرزومه

بزار بخوابه عزیزم
خودتم بخواب فقط باهاش
من آرزمه ی خواب کامل بکنم

چندوقت‌دیگه نشونت میده هنوز زوده😂

ازخدا تم باشه ب این خوبی میخوابه

سوال های مرتبط

مامان امیر و تودلی مامان امیر و تودلی روزهای ابتدایی تولد