مامانا قیمت سرلاک گندم و سیب و گندم و خرما چنده؟

۳ پاسخ

گندم وسیب که نداریم گندم وچندمیوه اس من گرفتم ۲۷۰خرمارو گفت ۲۴۰ .من حریره بادوم هم میدم خوبه ۳۴۰

عزیزم الان میشه داد ب بچه؟

گندم وخرما من دیروز از داروخونه پرسیدم ۲۸۰ قوطی بود

سوال های مرتبط

مامان جوجو ساروین🐣💙 مامان جوجو ساروین🐣💙 ۱۲ ماهگی
مامان صورتی قشنگم مامان صورتی قشنگم هفته سی‌ام بارداری
مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی
مامان مسدود شدم مامان مسدود شدم ۱ سالگی
مامان ✨️delin🐥 مامان ✨️delin🐥 ۱۳ ماهگی