۱۰ پاسخ

هر سوزن ۳۰ تومن

سی تومن نه بابا بیشتر از ایناست یه سرم و هفتصد و پنجاه میگیرن

۷۰ زدم دوتا ۱۴۰

امروز زدم دونه ای ۳۰

ماه پیش میزدم دونه ای ۳۵

۳۰.

نمیدونم منم همسرم برام میزنه

یا خدا چقدر هزینه ی آمپول گرونه والا من به همه سرم و آمپول 💉 و رایگان میزنم

امپول نمیدونم ولی سرم دو روز پیش زدم ۲۳۰گرفت

تقویتی با پنی سیلین فرق داره ها نوروبیون دونه ای سی پنی دونه ای چهل تقویتی دونه ای بیست

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی و ثنا مامان امیرعلی و ثنا ۵ سالگی
مامان نگین مامان نگین ۵ سالگی
مامان عشق مامان 💙🫶 مامان عشق مامان 💙🫶 ۵ سالگی
مامان جوجه مامان جوجه ۵ سالگی