کیا پنج فروردین واکسن دارن 😮‍💨😮‍💨

۱۸ پاسخ

م6ماهگی داریم

منم 5فروردین🥲

من ۶ فروردین 🥴

منننننننن😭😫😫😫

۹ام 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

من واکسن چهارماهگیش

من ۱۳ فروردین

من ۱۳ م

فردااااااا😩

منم ۵ دارم برای ۶ ماهگی

من پسرم پنج اسفند داشت نشد بزنم سرماخورد همش گزاشتم فروردین بزنم ایشالله واکسن شش ماهگی رو

منم ۵فروردین

پسرمن۸فروردین داره

من ۲۸ فروردین 😖

پسر منم ۵ فروردین واکسن داره ولی سرما خورده الان واقعا اعصابم خورده بابتش خدا کنه زودتر خوب بشه مشکلی پیش نیاد برای واکسن اش

من۸ فروردین

من ۴ فروردین ۶ ماهگی😫😫

نورا واکسن ۴ ماهگی داره ۵ فروردین

سوال های مرتبط

مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان نویان کوچولوم مامان نویان کوچولوم ۱۶ ماهگی