م6ماهگی داریم
منم 5فروردین🥲
من ۶ فروردین 🥴
منننننننن😭😫😫😫
۹ام 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
من واکسن چهارماهگیش
من ۱۳ فروردین
من ۱۳ م
فردااااااا😩
منم ۵ دارم برای ۶ ماهگی
من پسرم پنج اسفند داشت نشد بزنم سرماخورد همش گزاشتم فروردین بزنم ایشالله واکسن شش ماهگی رو
منم ۵فروردین
پسرمن۸فروردین داره
من ۲۸ فروردین 😖
پسر منم ۵ فروردین واکسن داره ولی سرما خورده الان واقعا اعصابم خورده بابتش خدا کنه زودتر خوب بشه مشکلی پیش نیاد برای واکسن اش
من۸ فروردین
من ۴ فروردین ۶ ماهگی😫😫
نورا واکسن ۴ ماهگی داره ۵ فروردین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.