منم همینم. میوه بخور
من تو هفته شما فقط میوه دلم میشد اونم خیار غذا بزور میخوردم
هعی خواهر دقیقا تو همین مرحله ام،فقط میتونم هله و هوله و میوه بخورم
عزیزم منم مثل توام نه غذا نه آب نه میوه هیچی نمیتونم دهنم بزارم😭
فقط اول صبح یه لیوان شیر و دوتا خرما دیگه تموم تا شب با اون سرپام🥴🥴🥴🥴
وای منم دقیقا مثل توام😭
اخی همینجوریه تا ۱۲ هفته باید تحمل کنی
راه حل ندارع منم همینطورم
کلا فقط پنیر و تخم مرغ خوردم این چند وقت فقط باید دوره اش بگذره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.