۷ پاسخ

منم همینم. میوه بخور

من تو هفته شما فقط میوه دلم میشد اونم خیار غذا بزور میخوردم

هعی خواهر دقیقا تو همین مرحله ام،فقط میتونم هله و هوله و میوه بخورم

عزیزم منم مثل توام نه غذا نه آب نه میوه هیچی نمیتونم دهنم بزارم😭
فقط اول صبح یه لیوان شیر و دوتا خرما دیگه تموم تا شب با اون سرپام🥴🥴🥴🥴

وای منم دقیقا مثل توام😭

اخی همینجوریه تا ۱۲ هفته باید تحمل کنی

راه حل ندارع منم همینطورم
کلا فقط پنیر و تخم مرغ خوردم این چند وقت فقط باید دوره اش بگذره

سوال های مرتبط