۱ پاسخ

من 3 ماه به پسرم گیگوز دادم اصلا نفخ نداشت وزن دهیشم خوب بود

سوال های مرتبط

مامان نیکــان مامان نیکــان ۹ ماهگی
مامان سلین و آرش🐣 مامان سلین و آرش🐣 ۱۶ ماهگی
مامان فندقی 🥰 مامان فندقی 🥰 ۱۶ ماهگی
مامان جوجه ها مامان جوجه ها ۱۱ ماهگی
مامان ایدین مامان ایدین ۱۶ ماهگی
مامان علی و ایلیای من مامان علی و ایلیای من ۱۷ ماهگی
مامان آیلین کوچولو 🦋 مامان آیلین کوچولو 🦋 ۱۷ ماهگی