من با سرنگ اندازه میگیریم
مثلاً اگه ۷ کیلو باشه ،۰٫۷ سی سی میدم
قطره اگه بخوای حساب کنی بنظرم خطا خیلی داره
۲برابز
دوبرابر وزنش قطره بده. مهرسام امروز واکسن زد ۴۹۰۰ بود بهش گفت ۱۰قطره
هرچی کمتر بهتر
من اندازه وزنش دادم خداروشکر اصلا تب نکرد بیشتر نده ضرر داره
هم وزنش
دوبرابر وزنش بده
من دخترمو بردم برای واکسن بهم گفتن پاراکید قوی تر از استامینوفن دوبرابر نده یکم کمتر بده
هرکی یک چیز میگه
بروشور داخلش بخون براساس اون بده نوشته
من پسرم ۶ کیلو هستش ۱۳ قطره میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.